Reklamácie

Ako postupovať?

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste u nás zakúpili prostredníctvom eshopu? Je nám zrejmé, že je to najmenej prijemná záležitosť a z toho dôvodu sme pripravili tento jednoduchý návod ako čo najrýchlejšie vybavíte svoju reklamáciu. 

Dôležité:

  1. V prípade vzniknutého nároku na reklamáciu musia byť produkty odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
  2. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka
  3. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený.
  4. Ak máte nárok na dlhšiu než je štandardná záruka, je uvedená pri kúpe produktu. 
  5. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.

 

Postup:

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

Reklamáciu môžete uplatniť zaslaním výrobku na adresu:

SOPO-EU,s.r.o.
Popradská 2946/3
Žilina 01008
Slovenská republika

email: info@dekoreso.sk

 tel. č. : +421 903 021 021.

Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, tak nás kontaktujte. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.

  1. K tovaru priložte doklad o kúpe.
  2. Riadne zabaľte tovar 
  3. Priložte všetky potrebné doklady
  4. Priložte popis vady
  5. Informujte nás o mieste doručenia

 

Po prijati Vašej reklamácie Vás budeme okamžite informovať emailom a zároveň Vám zašleme reklamačný protokol. Následné Vám ostáva len čakať na rozhodnutie o reklamácií. Zo zákona je časová lehota 30 dní. V prípade reklamácií u nás je lehota štandardne do 1 týždňa. V prípade, že Vám bude reklamácia uznaná tovar Vám bude vymenený za nový alebo sa Vám vrátia Vaše finančné prostriedky vynaložené na kúpu tovaru. V prípade vymeneného tovaru Vám bude tovar zaslaný priamo na Vašu adresu. O odosielaní tovaru budete informovaný emailom a sms ako v prípade doručovania objednávok. 

 

Reklamáciu môžete uplatniť priamo na nasledujúcej adrese alebo kontaktných údajoch:

SOPO-EU,s.r.o.
Popradská 2946/3
Žilina 01008
Slovenská republika

email: info@dekoreso.sk

 tel. č. : +421 903 021 021

  1. K tovaru priložte doklad o kúpe.
  2. Riadne zabaľte tovar 
  3. Priložte všetky potrebné doklady
  4. Priložte popis vady

 

Po prijatí Vašej reklámacie obdržite ihneď reklamačný protokol. Následné Vám ostáva len čakať na rozhodnutie o reklamácií. Zo zákona je časová lehota 30 dní. V prípade reklamácií u nás je lehota štandardne do 1 týždňa. V prípade, že Vám bude reklamácia uznaná tovar Vám bude vymenený za nový alebo sa Vám vrátia Vaše finančné prostriedky vynaložené na kúpu tovaru. V prípade vymeneného tovaru Vám bude tovar zaslaný priamo na Vašu adresu. O odosielaní tovaru budete informovaný emailom a sms ako v prípade doručovania objednávok. 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie